Klacht Transavia: Onnodig tijdrekken teruggaaf geld ipv voucher

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460374
Gebruiker
Martine
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn klacht is dat Transavia nog steeds niks op orde heeft om de consument geld terug te geven ipv een voucher. Op de site staat dat ze hier 'druk' mee bezig zijn om een veilige omgeving in te richten. Maar hoe moeilijk kan dit zijn? Voucher innemen en geld terugstorten! De consument wordt gewoon aan het lijntje gehouden en Transavia is alleen maar aan het tijdrekken. Er zijn ook mensen die dit geld nu heel goed kunnen gebruiken!!!

De oplossing

Concrete stappen gaat zetten om de site gebruiksklaar te maken om m'n vouchers in te wisselen!

2 reacties

  1. Auteur
    Martine
    Datum
    Nog steeds geen geld terug en ze zijn nog steeds niet te bereiken!
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi! Wil je via een privébericht op Facebook of Twitter je boekingsnummer en het e-mailadres van de hoofdboeker sturen? Vermeld erbij dat je bent doorverwezen vanuit Klachtenkompas. Ik help je daar graag verder. Groet, Chantal

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Martine
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik moest reageren via Facebook, maar daar krijg ik geen antwoord!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen