Klacht Transavia: Onterechte afschrijving

Klachtnummer
# 535976
Gebruiker
M. Komies
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onrechtmatige afschrijving. 29 april is om 11.20uur via contactloos betalen op een vlucht met Transavia 11,10euro van mijn rekening afgeschreven terwijl ik niet gevlogen heb. Dit aangegeven via de app bij Transavia hoe dit kan. Daar wordt gezegd dat ik het via de mail maar moest vragen. Inderdaad een mail gestuurd en daar wordt gezegd dat het wel 3 maanden kan duren voor ik een antwoord krijg. Nu gaat het maar om een klein bedrag maar ik vind wel dat Transavia actie moet ondernemen om dit te onderzoeken. Er is duidelijk iets niet in orde met hun betaalsysteem. En een reactie zou ook prettig zijn.

De oplossing

Dat ze klanten te woord staan en zorgen dat hun betaalsysteem op orde is

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen