Klacht Transavia: Reactie op sanne

Klachtnummer
# 470837
Gebruiker
G.A.M. Blanken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Reactie op sanne

De oplossing

Hallo Sanne,
Ik heb de volgende kenmerken vanTransavia:
CCN19N voor de vlucht HV906 van 04/04 en
NCT48A voor de vlucht HV 245 van 25/03

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi! Bedankt voor de informatie. Ik heb zojuist de refund in gang gezet. Vanwege de drukte is de verwerkingstijd hiervan vier tot zes weken. Dan staat het geld op de rekening waarmee ook is betaald. Excuses voor het ongemak en nog een fijn weekend verder! Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen