Klacht Transavia: Refund laat veel te lang op zich wachten

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 485197
Gebruiker
Lisse#326
Datum
1 reactie

Details

De klacht

15 september mail ontvangen dat we onze refund binnen 7 dagen zouden ontvangen. Na diverse telefoontjes eindelijk toezegging dat de refund op 2 oktober is overgemaakt. Vandaag 7 oktober nog niets ontvangen en ze kunnen / willen geen bewijs sturen.

De oplossing

Refund per direct teruggestort op rekening of op zijn minst bewijs dat het ook echt overgemaakt is

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste C.A.M. Berbee,

    Zojuist heb ik in Uw boeking gekeken , en inderdaad het bedrag is overgemaakt op 2 Oktober.
    Het zal eerdaags op Uw rekening staan .

    Mvg Bo

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lisse#326
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik weet dat het 2 oktober is overgemaakt maar dan zou het al op de rekening moeten staan. Geen bankoverschrijving duurt langer dan 3 werkdagen. Ik zou graag een bewijs van de overschrijving ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen