Klacht Transavia: Schandalige behandeling voor de klant. Je loopt tegen een muur op en hebt niets in te brengen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468057
Gebruiker
TheoE
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 21/3 en 2/4 mails ontvangen dat vlucht heen op 1/4 en terug op 23/4 geannuleerd zijn. Ipv geld terug (1e instantie) zou voor eind april voucher gestuurd worden. Mail 1/5 dat per 15/5 met versturen van vouchers wordt begonnen. Daarna NIETS meer over voucher vernomen.
26/7 gebeld met klantenservice. Eindeloos keuzemenu. Verbinding wordt gewoon verbroken. Kan alleen een medewerker spreker als je een nieuwe vlucht wilt boeken.

De oplossing

Per omgaande toezending van voucher zodat ik mijn geld kan terugvragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TheoE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Nog steeds geen reactie van Transavia.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen