Opgelost door Transavia: Stijlloos

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 461858
Gebruiker
Globetrotter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Pakketreis op 18 maart geannuleerd: wacht nog steeds op voucher mbt bijgeboekte en betaalde extra's aan Transavia > er wordt niet gereageerd via WhatsApp.

De oplossing

Transavia wijzen op hun verantwoordelijkheid !

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Globetrotter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Transavia heeft uiteindelijk, na ruim 4 maanden, het bedrag teruggestort op mijn bankrekening. Zonder enige communicatie, maar goed, het is opgelost en dat is mooi!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen