Opgelost door Transavia: Stoelreservering wordt niet terugbetaald

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 478152
Gebruiker
R. Windhorst
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een pakketreis bij sunweb geboekt.
De stoelreservering hebben wij rechtstreeks geboekt en betaald bij transavia. Naderhand is door Sunweb de reis geannuleerd daar de Griekse eilanden code oranje werd. Transavia gebeld en ze konden ons vertellen dat sunweb dit probleem moet oplossen. Sunweb gebeld en die kon ons vertellen dat we bij Transavia moeten zijn.

Verder ben ik van mening dat Transavia dit probleem moet oplossen, want heb direct bij hun gereserveerd en betaald.

De oplossing

Netjes de kosten van de stoelreserveringen terug gaat betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

7 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi R. Windhorst, om dit in orde voor je te maken, ontvang ik graag je boekingsnummers. Deze bestaat uit zes tekens en kan ook omschreven worden als airline referentienummer of kenmerk. Wanneer stond de oorspronkelijke vlucht gepland? Groet, Sanne
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi. Dankjewel voor je bericht. Ik had dit nummer inderdaad al gezien, maar ik ben op zoek naar een boekingsnummer van 7 cijfers. Het nummer '4072633' is een reserveringsnummer van 7 tekens. Kan je even kijken of je deze kan vinden? Dan help ik je graag verder! Nogmaals, dit nummer kan ook omschreven worden als airline referentienummer of kenmerk. En, wanneer was de oorspronkelijke datum van je vlucht? Groeten, Sanne
  3. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi! Ik heb de boekingsnummers kunnen achterhalen. Ik heb voor je in gang gezet dat je het bedrag van de stoelreserveringen gerestitueerd gaat krijgen. Deze verwacht ik binnen 4 tot 6 weken op de rekening. Deze komen naar het rekeningnummer waarmee de reservering destijds is betaald. Mijn excuses voor alle vertraging, het geld komt er nu aan! Groeten, Sanne
  4. Auteur
    R. Windhorst
    Datum
    Moet een restitutie 4 tot 6 weken duren?
    We wachten af
    Alvast bedankt voor de moeite
  5. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi. Ik begrijp dat je dit lang vindt, helaas is dit de wachtrij vanwege de drukte en is er niets dat ik kan doen om dit proces te versnellen. Ik vraag je dus, hoewel je dit al veel hebt gehad, nog even geduld te hebben: het geld komt eraan! Groeten, Sanne
  6. Auteur
    R. Windhorst
    Datum
    netjes terugbetaald
  7. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Fijn om te horen dat je het geld hebt ontvangen. Ik wens je nog een fijne dag verder! Groet, Sanne

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. Windhorst
Datum
Uiteindelijke oplossing
Netjes terugbetaald
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen