Opgelost door Transavia: Stoelreservering wordt niet terugbetaald

content Opgelost
R. Windhorst

Wij hebben een pakketreis bij sunweb geboekt.
De stoelreservering hebben wij rechtstreeks geboekt en betaald bij transavia. Naderhand is door Sunweb de reis geannuleerd daar de Griekse eilanden code oranje werd. Transavia gebeld en ze konden ons vertellen dat sunweb dit probleem moet oplossen. Sunweb gebeld en die kon ons vertellen dat we bij Transavia moeten zijn.

Verder ben ik van mening dat Transavia dit probleem moet oplossen, want heb direct bij hun gereserveerd en betaald.

Netjes de kosten van de stoelreserveringen terug gaat betalen.

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Transavia
    Hoi R. Windhorst, om dit in orde voor je te maken, ontvang ik graag je boekingsnummers. Deze bestaat uit zes tekens en kan ook omschreven worden als airline referentienummer of kenmerk. Wanneer stond de oorspronkelijke vlucht gepland? Groet, Sanne
    Transavia
    Hi. Dankjewel voor je bericht. Ik had dit nummer inderdaad al gezien, maar ik ben op zoek naar een boekingsnummer van 7 cijfers. Het nummer '4072633' is een reserveringsnummer van 7 tekens. Kan je even kijken of je deze kan vinden? Dan help ik je graag verder! Nogmaals, dit nummer kan ook omschreven worden als airline referentienummer of kenmerk. En, wanneer was de oorspronkelijke datum van je vlucht? Groeten, Sanne
    Transavia
    Hi! Ik heb de boekingsnummers kunnen achterhalen. Ik heb voor je in gang gezet dat je het bedrag van de stoelreserveringen gerestitueerd gaat krijgen. Deze verwacht ik binnen 4 tot 6 weken op de rekening. Deze komen naar het rekeningnummer waarmee de reservering destijds is betaald. Mijn excuses voor alle vertraging, het geld komt er nu aan! Groeten, Sanne
    R. Windhorst
    Moet een restitutie 4 tot 6 weken duren?
    We wachten af
    Alvast bedankt voor de moeite
    Transavia
    Hi. Ik begrijp dat je dit lang vindt, helaas is dit de wachtrij vanwege de drukte en is er niets dat ik kan doen om dit proces te versnellen. Ik vraag je dus, hoewel je dit al veel hebt gehad, nog even geduld te hebben: het geld komt eraan! Groeten, Sanne
    netjes terugbetaald
    Transavia
    Fijn om te horen dat je het geld hebt ontvangen. Ik wens je nog een fijne dag verder! Groet, Sanne

Netjes terugbetaald

Ook een klacht indienen over Transavia?