Klacht Transavia: Tegenstrijdige info over terugbetaling stoelreservering

JvdR2020

Gisteren hier een klacht geplaatst over het geld terug krijgen voor de gemaakte stoel reservering. Daarom kwam de reactie dat de refund in gang wordt gezet. Vanmorgen gebeld door Transavia klanten service dat de terugbetaling inderdaad in gang is gezet en volgende week te verwachten is. Paar uur later teruggebeld dat ik voorlopig helemaal geen geld terug krijg en dat Transavia over dit onderwerp in onderhandeling is met de touroperators.
Wat is het nou? En waarom krijg ik geen geld terug als ik niet gebruik kan maken van de dienst? Ik heb namelijk geen tickets meer!

Graag als nog de refund in gang zetten

Transavia
    Hoi J.M. van de Rotten, voor zover bij ons bekend krijg je je geld wel terug. Wat is de oorspronkelijke datum van jouw vlucht, dan zorg ik ervoor dat je op de lijst wordt gezet. Alvast bedankt! Groet, Sanne
    Transavia
    Hi. Mijn excuses, ik zal je volledige naam niet meer benoemen. Ik heb de refund voor je in gang gezet. Doorgaans duurt dit maximaal 4 tot 6 weken. Hoe lang het precies durf ik vanwege de drukte helaas niet te zeggen. Het geld komt eraan! Mijn excuses voor de verwarring. Groeten, Sanne
    Transavia
    Hallo, dat is niet mogelijk. Je mag deze berichten als bevestiging beschouwen. Ik wens je nog een fijne avond verder. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?