Klacht Transavia: Tegoed vlucht niet ontvangen.

sad Niet opgelost
GrijzeFiets

Ik heb nog steeds geen tegoed (voucher) ontvangen voor mijn geannulleerde vluchten in Mei. Heb hen al vele malen benaderd, maar er gebeurd niets.

Tegoed geven en daarna geld terug, zoals een fatsoenlijk bedrijf betaamt.

Transavia
    Hi E. de Cock, wil je ons via Facebook of Twitter een privébericht sturen met het boekingsnummer en het e-mailadres van de hoofdboeker. Graag vermelden dat je via Klachtenkompas bent doorverwezen en waar het precies over gaat. Dan helpen we je daar verder!
    Je kunt ook contact met ons opnemen via Whatsapp (+31613022900), geef hierbij wel duidelijk aan waar het precies om gaat. Groet, Sanne
    Transavia
    Hoi! Wanneer precies heb je een bericht gestuurd? Is dit via Twitter of Facebook gedaan? Dan ga ik proberen hem terug te vinden. Groet, Lara
    Transavia
    Hoi! Als je een referentienummer hebt van jouw refund aanvraag, dan duurt het vanaf dat moment vier tot zes weken totdat het geld op de rekening staat waarmee ook is betaald. Ik wens je een fijne dag verder. Groet, Lara
    Transavia
    Hoi! Op 25/6 is er nogmaals een voucher verstuurd. Blijkbaar heb je deze ook niet ontvangen. We zijn direct overgegaan op terugbetaling van het bedrag. De aanvraag daarvan is in behandeling genomen en het duurt vier tot zes weken tot het geld op de rekening staat waarmee ook betaald is. Ik wens je een fijne dag verder en excuses voor het ongemak. Groet, Sanne
    Geen probleem. We doen ons best voor je! Groeten, Chantal

GrijzeFiets
Ze beweren dat ik binnen 4 tot 6 weken mijn geld terug krijg. De klacht is dus pas afgehandeld als het geld daadwerkelijk bij mij binnen is. Een beetje raar om nu al aan mij te vragen of de klacht is opgelost .

Ook een klacht indienen over Transavia?