Klacht Transavia: terugbetaling annulering vlucht ivm Covid-19

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460146
Gebruiker
Niet op vakantie
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Transavia reageert nergens op !!!!

De oplossing

Reageer eens op Whatsapp en email berichten.
Het is gewoon schandalig gedrag wat Transavia hier laat zien.
Onprofessioneel !!

5 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi. Onze excuses voor het laat reageren. Door de enorme drukte lopen we hierin achter. ik hoop dat je inmiddels bent geholpen, anders hoor ik graag wat ik voor je kan doen. Groeten, Lara
  2. Auteur
    Niet op vakantie
    Datum
    Heel simpel, gewoon het betaalde bedrag terugstorten op mijn rekening. moeilijker is het niet.
  3. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi! Wil je via een privébericht op Facebook of Twitter je boekingsnummer en het e-mailadres van de hoofdboeker sturen? Vermeld erbij dat je bent doorverwezen vanuit Klachtenkompas. We helpen je daar graag verder. Groet, Lara
  4. Auteur
    Niet op vakantie
    Datum
    Ik heb geen Facebook en/of Twitter, en geef niet zomaar privé gegevens door via social media. geef maar een email adres waarnaar de gegevens verstuurd kunnen worden.
    Hoe moeilijk moet het zijn om een terugbetaling te verzorgen naar iemand waarvan jullie alle gegevens al hebben.
  5. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen, in dat geval wordt het lastig om de status van de terugbetaling op te zoeken. Wanneer de vlucht geannuleerd is, kun je er in ieder geval vanuit gaan dat de voucher (en eventuele restitutie) zo snel mogelijk jouw kant op komen. Na het aanvragen van de restitutie met behulp van de vouchercode zal het geld binnen maximaal 6 weken op je rekening staan. Groeten, Tess

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Niet op vakantie
Datum
Uiteindelijke oplossing
van het kastje naar de muur en weer terug. Pietje komt, Marietje gaat, elke keer weer anderen met dezelfde vragen en nog steeds geen oplossing. Waardeloos bedrijf
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen