Klacht Transavia: Terugboeking stoelreservering

Klachtnummer
# 478013
Gebruiker
H. van der Does
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb een stoelreservering gedaan voor onze vlucht naar Samos op 14 sept 2020. Vlucht nummer HV 5635, hoe kan ik deze kosten terug ontvangen? Ik had stoelen 7A en 7B gereserveerd en heb hier 20 euro voor betaald. Graag ontvang ik dit bedrag terug

De oplossing

Bedrag terugstorten

5 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi. Het is inderdaad mogelijk om deze te ontvangen. Zou ik misschien nog een e-mailadres en boekingsnummer mogen ontvangen? Groeten, Yannick
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Bedankt voor de informatie! Ik ga ervoor zorgen dat het in orde komt. Alvast een fijn weekend. Groet, Sanne
  3. Auteur
    H. van der Does
    Datum
    Ik heb antwoord ontvangen maar het bedrag is nog niet terug geboekt op mijn rekening!
  4. Auteur
    H. van der Does
    Datum
    Ik heb antwoord ontvangen maar het bedrag is nog niet terug geboekt op mijn rekening!
  5. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi H. van der Does. Dat kan kloppen, want de verwerkingstijd is ongeveer vier tot zes weken. Ik wens je nog een fijne dag verder. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen