Opgelost door Transavia: Transavia geef ons geld terug, het duurt te lang !!!!

# 462002
Pinkeltje

Op 14 maart is onze vlucht bij Transavia geannuleerd i.v.m. corona. Wij hebben alleen 2 tickets geboekt voor 2 personen naar Gran Canaria.
In eerste instantie kregen we te horen dat we een voucher zouden krijgen in april. Tot op heden hebben we nog niets gekregen. Na herhaaldelijk WhatsApp contact krijg je alleen een standaardbrief met daarin dat je de antwoorden via de site kunt bekijken. Telefonisch contact is niet mogelijk, na 30 min in de wacht te hebben gestaan heb ik het opgegeven.., Het is droevig dat er sowieso geen persoonlijke reactie komt. Het is voor ons ook moeilijk in coronatijd het hoofd boven water te houden. Mijn man is musicus en zit daardoor zonderwerk en dus zonder inkomen.

Ik hoop van harte dat u hier iets aan kunt doen!

Transavia is een goede maatschappij, maar dit had ik niet verwacht dat de service zo slecht zou zijn dus het retourneren van het geld zo lang moet duren.
Dus graag een voucher of geld terug...!!!!
Geld is teruggestort

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Transavia?