Opgelost door Transavia: Transavia geef ons geld terug, het duurt te lang !!!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462002
Gebruiker
Pinkeltje
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 14 maart is onze vlucht bij Transavia geannuleerd i.v.m. corona. Wij hebben alleen 2 tickets geboekt voor 2 personen naar Gran Canaria.
In eerste instantie kregen we te horen dat we een voucher zouden krijgen in april. Tot op heden hebben we nog niets gekregen. Na herhaaldelijk WhatsApp contact krijg je alleen een standaardbrief met daarin dat je de antwoorden via de site kunt bekijken. Telefonisch contact is niet mogelijk, na 30 min in de wacht te hebben gestaan heb ik het opgegeven.., Het is droevig dat er sowieso geen persoonlijke reactie komt. Het is voor ons ook moeilijk in coronatijd het hoofd boven water te houden. Mijn man is musicus en zit daardoor zonderwerk en dus zonder inkomen.

Ik hoop van harte dat u hier iets aan kunt doen!

Gewenste oplossing

Transavia is een goede maatschappij, maar dit had ik niet verwacht dat de service zo slecht zou zijn dus het retourneren van het geld zo lang moet duren.
Dus graag een voucher of geld terug...!!!!
Geboden oplossing
Geld is teruggestort
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen