Klacht Transavia: Transavia is onbereikbaar, inflexibel en heeft geen oplossing voor verschillende situaties

Vermeer

Heenvlucht naar Italië is gecanceld . Hiervoor hebben wij een voucher gekregen. De terugvlucht ging gewoon door en hiervoor konden we alleen de vlucht verzetten met extra kosten die bijna gelijk waren aan de kosten voor het ticket. Verzetten kon ook alleen maar tot eind maart 2021.
Omdat wij sowieso niet in Italië konden komen, is het belachelijk dat je voor de terugvlucht geen compensatie krijgt
Ik heb vele malen contact gezocht met Transavia.
Via whatsapp krijg je alleen standaard antwoorden waarbij duidelijk is dat ze je berichtje niet gelezen hebben. En via de telefoon sta je uren in de wacht waarna je er na ongeveer een uur uitgeknikkerd wordt
Dit is meerdere malen gebeurd met als gevolg dat Transavia onbereikbaar is en ik mijn geld vd tickets vd terugvlucht kwijt ben

Geld terug of Een voucher geldig tot eind 2021 voor mijn terugvlucht die ik niet kon nemen aangezien ik er niet kon komen

Transavia is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Transavia?