Klacht Transavia: Transavia laat de consument gewoon in de kou staan en reageert nergens meer op.

Klachtnummer
# 447911
Gebruiker
H.M.A.N. van den Hurk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb rechtstreeks bij Transavia betaald voor stoelreservering en ruimbagage voor 2 personen v.v. Deze reis werd door de corona geannuleerd. Na een ingevulde claim kreeg ik bericht dat ik een voucher voor de stoelreservering kon krijgen, niet voor de bagage. Via een mail heb ik geantwoord dat ik restitutie voor het hele bedrag wilde ontvangen. Hierna nooit meer iets gehoord. Ook op 2 mails, een brief en nog een ingediende claim, blijft het stil , er wordt nergens op gereageerd! Ik heb betaald voor een overeenkomst, die niet nagekomen is.

De oplossing

Omdat ik niet meer ga vliegen, heb ik niets aan een voucher. Ik wil graag het totale door mij betaalde bedrag van € 126, - terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?