Klacht Transavia: Transavia neemt geen contact op ook niet via de eigen kanalen. Niemand is te bereiken voor reactie.

Klachtnummer
# 615085
Gebruiker
Gebruiker1655554515
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dat kunnen jullie mooi benoemen Transavia dat jullie het via het klachten formulier of What's App behandelen. Dit doen jullie namelijk niet. Ik wacht al vanaf april op de afhandeling van een klacht, meerdere reactie gestuurd en echt 0 reactie. Jullie verwijzen allemaal naar de afdeling claims, maar die komt niet over de brug met een reactie. Wat gaan jullie hieraan doen. Spreken met een manager o.i.d. schijnt ook niet mogelijk te zijn. De enige weg lijkt nog een kort geding want Transavia blijft in gebreken en communiceert niet.

Gewenste oplossing

Afhandeling van de klacht die al vanaf april 2022 loopt en excuses. Daarbij wil ik dat Transavia haar dienstverlening sterk gaat bijstellen en evalueert dit heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen