Klacht Transavia: Transavia neemt geen contact op ook niet via de eigen kanalen. Niemand is te bereiken voor reactie.

Gebruiker1655554515

Dat kunnen jullie mooi benoemen Transavia dat jullie het via het klachten formulier of What's App behandelen. Dit doen jullie namelijk niet. Ik wacht al vanaf april op de afhandeling van een klacht, meerdere reactie gestuurd en echt 0 reactie. Jullie verwijzen allemaal naar de afdeling claims, maar die komt niet over de brug met een reactie. Wat gaan jullie hieraan doen. Spreken met een manager o.i.d. schijnt ook niet mogelijk te zijn. De enige weg lijkt nog een kort geding want Transavia blijft in gebreken en communiceert niet.

Afhandeling van de klacht die al vanaf april 2022 loopt en excuses. Daarbij wil ik dat Transavia haar dienstverlening sterk gaat bijstellen en evalueert dit heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt.

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Transavia?