Klacht Transavia: Transavia weigert geld terug te geven en verplicht je a.h.w. om naar de rechtbank te gaan!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 457504
Gebruiker
E. Freese
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Transavia weigert geld voor de tickets terug te storten en houdt zich niet aan de Nederlandse en Europese regelgeving maar krijgt wel als onderdeel van KLM overheidssteun. als je toch niet meer gaat vliegen heeft een voucher geen zin. sowieso zouden wij niet meer met Transavia vliegen zien de inhoud van hun e-mails.

De oplossing

geld terug storten

2 reacties

  1. Auteur
    E. Freese
    Datum
    het blijft ijzig stil!!!! geen reactie tot nu toe
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste E. Freese. Als je van ons een voucher hebt gekregen voor een geannuleerde vlucht, kun je daar een refund van de kosten mee aanvragen via onze website https://www.transavia.com/nl-NL/voucher-waarde/. Na aanvraag duurt het ongeveer nog 6 weken voordat het geld is bijgeschreven op je rekening. Groeten Lara

Uiteindelijke oplossing

Auteur
E. Freese
Datum
Uiteindelijke oplossing
beloftes en tijd rekken terwijl men zich gewoon aan de wet dient te houden. al teveel mails over geschreven. ga er geen tijd meer aan besteden, zie wel hoe het afloopt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen