Klacht Transavia: Transavia weigert geld terug te geven en verplicht je a.h.w. om naar de rechtbank te gaan!

E. Freese

Transavia weigert geld voor de tickets terug te storten en houdt zich niet aan de Nederlandse en Europese regelgeving maar krijgt wel als onderdeel van KLM overheidssteun. als je toch niet meer gaat vliegen heeft een voucher geen zin. sowieso zouden wij niet meer met Transavia vliegen zien de inhoud van hun e-mails.

geld terug storten

E. Freese
    het blijft ijzig stil!!!! geen reactie tot nu toe
    Transavia
    Beste E. Freese. Als je van ons een voucher hebt gekregen voor een geannuleerde vlucht, kun je daar een refund van de kosten mee aanvragen via onze website https://www.transavia.com/nl-NL/voucher-waarde/. Na aanvraag duurt het ongeveer nog 6 weken voordat het geld is bijgeschreven op je rekening. Groeten Lara

E. Freese
beloftes en tijd rekken terwijl men zich gewoon aan de wet dient te houden. al teveel mails over geschreven. ga er geen tijd meer aan besteden, zie wel hoe het afloopt

Ook een klacht indienen over Transavia?