Klacht Transavia: Transavia....beperk naast de corona ook je imago schade en betaal uit

Menno75

Zoals zovelen, gemerkt dat Transavia een waardeloze klantenservice heeft. Als je uberhaupt al antwoord krijgt.
Voucher? Ik wil geen voucher, wil mijn geld terug!
Transavia is niet de enige die getroffen is door corona. Wij als gezin ook (eigen zaak). Je kan een claim/klacht indienen, waarbij staat dat het 3 maanden duurt voordat je antwoord krijgt, ze hebben het zo druk, really?? Waarmee, meerderheid personeel zit duimen te draaien
Maargoed dat is klacht 1.

Nu klacht 2, nu zitten wij bij Alicante, zijn met de auto gegaan.
Dochter kreeg te horen van mijn ex dat haar oma op sterven lag. 'S avonds halsoverkop ticket geboekt bij transavia (was de eerste vlucht die ging) en meer als een uur aan telefoon gehangen om begeleiding (dit is niet gratis!) te regelen, dochter is 12. Dat kon niet via internet... Maargoed geregeld zou je denken, niets is minder waar.
Paar uur later naar vliegveld, niks geregeld, geen grondpersoneel geen cabinepersoneel.
Gelukkig spreken wij spaans dus zelf terplekke geregeld.
Waardeloos dat je een kind aan haar lot zou overlaten, voor eerst dat ze alleen zou vliegen.
Aan transavia gemeld, maar daar komt geen verstandig woord uit helaas. Oja, ze was net op tijd voordat haar oma overleed

Ronduit slecht de service en nog belangrijker, hoe er met klanten wordt omgegaan. WAARDELOOS

Je zou denken een bedrijf dat technisch falliet is maar dat door de overheid, dus wij als belastingbetalers, overeind gehouden wordt, wat beter zijn best zou doen op zijn zachtst gezegd. Wat kan dat kan financieel, maar goed/netjes te woord gestaan worden kost niks

MIJN GELD TERUG

VUILE VUILE VUIKE VUILE OPLICHTERS ZIJN HET, DIE TRANSAVIA
    Transavia
    Hoi, wil je in een privébericht je boekingsnummer en het e-mailadres van de hoofdboeker sturen. Dan kan ik je verder helpen. Groet, Sanne
    Menno75
    Dat heb ik in 4 maanden nu al 10x gedaan....en vervolgens gebeurt er niks!
    Menno75
    Uiteraard hoor ik nu weer niks....
    Straks worden jullie door klm opgeslokt, die alle ontslagenen bij jullie doen, de tijdslits overnemen en jullie failliet laten gaan....en wij ons geld definitief kwijt zijn...
    Transavia
    Hi Menno, het is natuurlijk erg vervelend wat er is gebeurd. Mijn oprechte excuses hiervoor. Je kunt via ons contactformulier een vergoeding aanvragen voor je vlucht en overige kosten: (https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/contact/). Het kan echter wel een aantal weken duren voor je antwoord van ons ontvangt door enorme drukte. Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het ons gerust weten. Groet, Sanne
    Hoi,

Dat had ik ook al gedaan
    Transavia
    Hoi Menno, dan graag nog even geduld ondanks dat je al een tijd geduld hebt en het dreigt te verliezen. Groet, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?