Klacht Transavia: Vergoedingsvoorwaarden mbt door Transavia zelf geannuleerde vlucht

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 538844
Gebruiker
Annemie1966
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verlengingsbericht voucher ivm door Transavia geannuleerde vlucht gekregen, helaas kan die niet verzilverd worden omdat we het wachtwoord (stond in oorspronkelijke mail) niet bewaard hebben. Volgens Transavia kan dat niet meer doorgestuurd worden, zefls niet via pb (omwille zogezegde veiligheidsredenen). 137€ kwijt maw . Krijg ook totaal geen antwoord op Whatsapp en Twitter, lees dit in alg voorwaarden.

De oplossing

Simpel: nog 1x dat wachtwoord doorsturen (unieke vouchercode heb ik al)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Annemie1966
    Datum
    Nog geen bericht van Transavia ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annemie1966
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog steeds geen reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen