Klacht Transavia: vertraging en anulering vlucht

Maria elisabeth 67

Ik ben op vakantie geweest en had een losse terugvlucht geboekt naar Eindhoven. werd om 15 uur opgehaald van het hotel en naar de vluchthaven gebracht. We zouden om 17.20 uur vliegen. Al snel werd duidelijk dat de vlucht vertraagd werd. we zouden binnen een half uur info krijgen maar dat duurde. uiteindelijk bleek het vliegtuig stuk. Wachten en nog eens wachten, geen info over hoe nu verder. Om 21 uur mochten we in het vliegtuig, op Eindhoven mochten we niet landen maar wel op Amsterdam. na 1 uur mochten we het vliegtuig weer verlaten want de bemanning was over hun werktijd heen!. koffers gehaald en in de bus naar een hotel. Geen eten of drinken gehad en ook het hotel wist niets. sta maar vroeg op dan weten we meer. dus om 7 uur naar het ontbijt en we hoorden dat we om half 11 opgehaald werden. nou dat werd dik na 11. om 1 uur gingen we vliegen maar de rij schoot niet op. transavia was niet bereikbaar en gaf nog steeds geen info. eindelijk in het vliegtuig vlogen we niet naar Eindhoven maar naar Amsterdam! vandaar weer met bussen naar Eindhoven. totale reisduur zo'n 30 uur!!!!! Dag verloren. Maar het ergste was dat we geen info kregen van transavia op achterlijke whatsappjes na met emotiecons!

Ik eis € 400,00 waar ik wettelijk recht op heb

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Transavia?