Klacht Transavia: Vlucht geannuleerd door Transavia, maar na ruim 5 maanden nog geen voucher ontvangen.

Klachtnummer
# 475376
Gebruiker
LieveDoor#168
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 19 maart 2020 werd onze vlucht naar Lissabon door Transavia geannuleerd wegens COVID-19. Ik kreeg telefonisch en via een mail te horen dat ik uiterlijk eind april de voucher zou ontvangen ter waarde van de boeking. Tot op de dag van vandaag heb ik de voucher nog niet ontvangen. Ik heb diverse keren gebeld en geappt met Transavia, maar zonder resultaat. Ik moest geduld hebben. Dat geduld is nu op en daarom dien ik een klacht in. Ik heb lang genoeg gewacht.

De oplossing

Ik wil dat Transavia mij nu de beloofde voucher gaat toesturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi J. Start, balen dat je je voucher nog niet hebt ontvangen. Wil je via een privébericht het e-mailadres en geboortedatum van de hoofdboeker sturen, plus het telefoonnummer waarop we je tijdens kantoortijden kunnen bereiken? Dan zorg ik ervoor dat een collega zo snel mogelijk telefonisch contact met je opneemt. Groeten, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen