Klacht Transavia: Vlucht geannuleerd door Transavia, maar na ruim 5 maanden nog geen voucher ontvangen.

LieveDoor#168

Op 19 maart 2020 werd onze vlucht naar Lissabon door Transavia geannuleerd wegens COVID-19. Ik kreeg telefonisch en via een mail te horen dat ik uiterlijk eind april de voucher zou ontvangen ter waarde van de boeking. Tot op de dag van vandaag heb ik de voucher nog niet ontvangen. Ik heb diverse keren gebeld en geappt met Transavia, maar zonder resultaat. Ik moest geduld hebben. Dat geduld is nu op en daarom dien ik een klacht in. Ik heb lang genoeg gewacht.

Ik wil dat Transavia mij nu de beloofde voucher gaat toesturen.

Transavia
    Hi J. Start, balen dat je je voucher nog niet hebt ontvangen. Wil je via een privébericht het e-mailadres en geboortedatum van de hoofdboeker sturen, plus het telefoonnummer waarop we je tijdens kantoortijden kunnen bereiken? Dan zorg ik ervoor dat een collega zo snel mogelijk telefonisch contact met je opneemt. Groeten, Sanne

Ook een klacht indienen over Transavia?