Klacht Transavia: Vlucht geweigerd ivm roepnaam op coronatest

Klachtnummer
# 479788
Gebruiker
Pfffffft
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Geweigerde vlucht

De oplossing

Mijn extra kosten terug betalen

8 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi M.I.G van Doorn, begrijp ik het goed dat je niet bent toegelaten op een vlucht? Kun je mij een iets uitgebreide omschrijving van jouw vraag sturen alsjeblieft? Ik help je graag verder. Groet, Sanne
  2. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hoi M.I.G van Doorn, begrijp ik het goed dat je niet bent toegelaten op een vlucht? Ik ontvang graag een iets uitgebreidere omschrijving, zodat ik je verder kan helpen. Groet, Sanne
  3. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi. Vervelend om te horen dat je zo een negatieve ervaring met ons hebt. Ik raad je aan hierover contact op te nemen door bij ons een claim in te dienen: https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/contact/. Mijn collega's van de claimafdeling kunnen hierin meer voor je betekenen. Zij zullen dit voor je gaan uitzoeken. Succes! Groeten, Sanne
  4. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi! Tegen wat voor error loop je precies aan? Wellicht zijn er problemen met de website. Groeten, Yannick
  5. Auteur
    Transavia
    Datum
    Dit kopje gaat alleen over een claim indienen voor het terugvragen van het prijsverschil van bepaalde vluchten. Aangezien jouw vraag over iets anders, gaat kun je het beste bij 'ik heb' 'een klacht' invullen. Vervolgens kun je middels de vragen die dan worden gesteld je klacht specificeren. Lukt het dan wel? Groet, Emma
  6. Auteur
    Pfffffft
    Datum
    Ik heb al 3x een klacht ingediend maar kom totaal iet verder wil graag een keer een reactie waar ik mijn geld terug kan vragen
  7. Auteur
    Transavia
    Datum
    Ik kijk graag even met je mee. Daarvoor heb ik wel een boekingsnummer nodig, samen met de geboortedatum en het e-mailadres van de hoofdboeker. Zou je me deze toe kunnen sturen? Groeten, Tess
  8. Auteur
    Transavia
    Datum
    Bedankt voor het doorsturen van je gegevens. Ik zet ze door naar een collega van de desbetreffende afdeling, zodat er z.s.m. contact met je opgenomen kan worden! Groeten, Celine

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen