Klacht Transavia: Vlucht geweigerd ivm roepnaam op coronatest

Pfffffft

Geweigerde vlucht

Mijn extra kosten terug betalen

Transavia
    Hoi M.I.G van Doorn, begrijp ik het goed dat je niet bent toegelaten op een vlucht? Kun je mij een iets uitgebreide omschrijving van jouw vraag sturen alsjeblieft? Ik help je graag verder. Groet, Sanne
    Transavia
    Hoi M.I.G van Doorn, begrijp ik het goed dat je niet bent toegelaten op een vlucht? Ik ontvang graag een iets uitgebreidere omschrijving, zodat ik je verder kan helpen. Groet, Sanne
    Transavia
    Hi. Vervelend om te horen dat je zo een negatieve ervaring met ons hebt. Ik raad je aan hierover contact op te nemen door bij ons een claim in te dienen: https://www.transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/contact/. Mijn collega's van de claimafdeling kunnen hierin meer voor je betekenen. Zij zullen dit voor je gaan uitzoeken. Succes! Groeten, Sanne
    Transavia
    Hi! Tegen wat voor error loop je precies aan? Wellicht zijn er problemen met de website. Groeten, Yannick
    Transavia
    Dit kopje gaat alleen over een claim indienen voor het terugvragen van het prijsverschil van bepaalde vluchten. Aangezien jouw vraag over iets anders, gaat kun je het beste bij 'ik heb' 'een klacht' invullen. Vervolgens kun je middels de vragen die dan worden gesteld je klacht specificeren. Lukt het dan wel? Groet, Emma
    Pfffffft
    Ik heb al 3x een klacht ingediend maar kom totaal iet verder wil graag een keer een reactie waar ik mijn geld terug kan vragen
    Transavia
    Ik kijk graag even met je mee. Daarvoor heb ik wel een boekingsnummer nodig, samen met de geboortedatum en het e-mailadres van de hoofdboeker. Zou je me deze toe kunnen sturen? Groeten, Tess
    Transavia
    Bedankt voor het doorsturen van je gegevens. Ik zet ze door naar een collega van de desbetreffende afdeling, zodat er z.s.m. contact met je opgenomen kan worden! Groeten, Celine

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?