Opgelost door Transavia: Vluchttijden ongevraagd gewijzigd

Bastiaans

In april heb ik een vlucht geboekt voor mijn gezin van Venetië naar Eindhoven. Hierop ook de rest van het verblijf in Venetië gepland. In augustus, tijdens mijn vakantie, krijg ik meerdere e-mails met verzoek te bevestigen dat ik gezien heb dat de tijden zijn gewijzigd (van 21.20 uur naar 09.55 uur diezelfde dag). Vanwege de herhaling maar op bevestig geklikt om vervolgens na de vakantie te bellen. Tja, jammer, niets aan te doen. Als ik eerst had gebeld, had ik zo op een andere vlucht gekund, zonder extra kosten. MAAR dat stond niet in die e-mails! Ik heb nooit eerder gevlogen, dus geen idee of dit wel zo maar kan. Inmiddels de klacht bij Transavia gemeld met verzoek om tegemoetkoming in de kosten. Het kost ons een dag vakantie en een hoop gedoe! Na ruim 24 uur nog geen enkele reactie gehad.

Tegemoetkoming in de kosten, bijvoorbeeld kosteloos annuleren van deze vlucht, zodat ik een andere vlucht kan boeken. Of kwijtschelden van de wijzigingskosten (50 euro pp) als ik de vlucht omzet naar een andere dag/tijd.

Bastiaans
    Via het online klachtenformulier is mijn klacht opgepakt. Binnen enkele dagen werd ik gebeld met het voorstel kosteloos een andere vlucht te boeken. Ik kon kiezen uit meerdere opties. Ik ben zeer te spreken over de manier waarop men mijn klacht heeft opgepakt en mij tegemoet is gekomen.

Bastiaans

Ook een klacht indienen over Transavia?