Klacht Transavia: Voucher waarde checken is niet mogelijk

Klachtnummer
# 535607
Gebruiker
MVDH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik probeer de waarde van mijn Transavia voucher te controleren op https://www.transavia.com/nl-NL/voucher-waarde/ echter blijkt bij invoeren van de voucher code en wachtwoord het volgende " Helaas is de vouchercode of het wachtwoord niet goed ingevuld. Probeer het nog eens. "

Ik begrijp maar al te goed dat het correct kopiëren en plakken kan helpen. Dit is het probleem niet. De informatie is direct uit de email overgenomen, en toch kan ik niet inloggen.

Bij pogingen om contact op te nemen word ik niet te woord gestaan en krijg ik tot nu toe alleen dezelfde nutteloze suggesties m.b.t invoeren van de inlog informatie ( andere browser, correct kopiëren en plakken )

Ik heb meerdere keren gebeld en word uren in de wacht gezet. Ik wil graag mijn geld terug.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen