Klacht Transavia: waar blijft mijn voucher van een gecancellde vlucht van 7 april

Klachtnummer
# 475481
Gebruiker
R. Veldt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

ik heb nog steeds geen voucher ontvangen

De oplossing

graag mijn volledige betaalde kosten terug

3 reacties

  1. Auteur
    Transavia
    Datum
    Hi R. Veldt, balen dat je de voucher nog niet hebt ontvangen.Een van mijn collega's neemt zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om ervoor te zorgen dat jouw klacht goed wordt afgehandeld.Groeten, Sanne
  2. Auteur
    R. Veldt
    Datum
    Transavia heeft, naar eigen zeggen, op 13 juli het geld overgemaakt op een rekening (virtuele creditcardrekening) welke eindigt op de cijfers ...5254 .
    Dit zou volgens de dame aan de lijn een terugstorting zijn naar Booking.com, waarbij ik ook in oorsprong de vliegtickets heb geboekt.
    Ik zou dan op mijn eigen creditcardrekening het bedrag moeten hebben gekregen van Booking.com . Helaas heb ik in het geheel niets ontvangen. Ook is het jammer dat Transavia mij nooit een email heeft gestuurd, waarin zij vertelde dat het geld teruggestort zou worden. Hoe kom ik nu alsnog aan mijn geld?
  3. Auteur
    Transavia
    Datum
    Bedankt voor je bericht! Ik kan me voorstellen dat je deze situatie niet had aan zien komen toen je je vlucht naar Valencia boekte. Het is inderdaad zo dat boekingen via een touroperator, waar Booking.com ook onder valt, met de touroperator moeten worden afgehandeld. Booking.com heeft namelijk het geld al van ons ontvangen, zij moeten er dan nu voor zorgen dat jij je geld terugkrijgt. Als ik het goed begrijp heb je een van mijn collega's al telefonisch gesproken. Wanneer je mij je gegevens in een privébericht stuurt, kan ik nog navragen of je nogmaals gebeld kan worden hierover, maar dit zal geen andere uitkomst geven. Laat het me weten of ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen. Groeten, Chantal

Ook een klacht indienen over Transavia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen