Klacht Transavia: Waardeloze behandeling van betalende passagiers

Klachtnummer
# 287742
Gebruiker
PRS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 31-12-2017 werd mijn vlucht naar Innsbruck geannuleerd, nadat ik +/- 12 uur heb moeten wachten, waarvan het grootste deel in het stilstaande vliegtuig.

Op 05-01-2018 heb ik 5 werd mijn vlucht 5 uur vertraagd. De oorspronkelijke bagage inchecktijden werden echter wel gehandhaafd, terwijl deze vertraging al ruim 4 uur voor de vlucht bekend was. Ook waren er andere vluchten van transavia die wel volgens schema vlogen.

De geannuleerde vlucht zal worden terugbetaald, verder heb ik in beide gevallen heb ik als enige compensatie een consumptie bon van respectievelijke €10,- en €4,50 ontvangen.

De oplossing

Adequate compensatie

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Transavia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Transavia?