Klacht Trattoria Mangiare: Een enorme tegenvaller voor 24,50

Celtic60maastricht

Op 25 februari 2020 social deal gekocht van Trattoria Mangiare Sint Pieterstraar 54 te Maastricht.
Wij waren in dit restaurant vaker geweest en zeer tevreden over dit restaurant.
Afspraak gemaakt maar ging door het corona probleem niet door.Nieuwe afspraak voor 21 juni lukte wel.Aangekomen bij restaurant ,bestond het restaurant niet meer.
Op 22 juni met een medewerkster van social deal gebeld en hoorde dat het restaurant verhuisd was naar Valkenburg.We konden daar een nieuwe reservering doen.Op 10 juli zijn wij daar gaan eten .De eigenaar was de zoon van het restaurant in Maastricht en was op de hoogte van ons probleem.
Wij kregen niet de inhoud van de deal.We mochten geen voorgerecht uitzoeken en konden alleen kiezen uit 10 pasta gerechten.Het nagerecht was nog te weinig voor een kleuter.
Dit was dus echt geen 24,50 waard.
Social deal had ons beter een nieuwe deal kunnen aanbieden in een ander restaurant dan dit restaurant.

Een tegemoetkoming voor een andere deal.

Wij vinden dat Trattoria Mangiare hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Trattoria Mangiare?