Klacht Travel 24: Deal gekocht, reis geboekt, maar Travel 24 komt zijn afspraak niet na

pinkrooz

Ik heb eind 2014 een deal van 99 euro gekocht bij Travel 24 Deals voor een talencursus Spaans bij taalschool Albufera in Valencia. Omdat ik hier ook echt een vakantie van wilde maken, heb ik al de vliegtickets etc geboekt en verheugde ik mij hier erg op.

Opeens kreeg ik vorige week 27 februari een e-mail van de betreffende taalschool, bewerende dat de cursus die ik bij hen zou gaan volgen van 30 maart t/m 3 april, niet meer doorgaat omdat zij geen geld hebben gekregen van Travel 24 Deals en "This debt is been held for quite some time now.".

U snapt natuurlijk dat dit allemaal erg vervelend is, aangezien ik mij er op verheugde om deze cursus te gaan doen, ik de vliegtickets al geboekt heb en ook al geld voor de cursus heb betaald aan Travel 24 Deals.

Ik heb inmiddels contact opgenomen met Travel 24 Deals en wacht het antwoord daarvan af.

De cursus alsnog door laten gaan door betaling van Travel 24 Deals aan de taalschool, of mijn betaalde geld terug.

Wij vinden dat Travel 24 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Travel 24?