Opgelost door Travel Club Express: Mogelijk malafide reisorganisatie.

Hendrijke

Ik vraag me af, hoe bonafide dit bedrijf is. Op zich is zo'n lidmaatschap, waarbij je vooruit betaalt voor een komend jaar nog te boeken reis, een leuk concept. Maar, er is veel onduidelijkheid over wat wel en niet inbegrepen is in de kosten: de reis en 't hotel; alleen 't hotel; hoeveel dagen verblijf, en meer. Alle contact verloopt via email; hun boekingsafdeling (als die al bestaat) is telefonisch niet bereikbaar, met als gevolg veel misverstanden. Na meerdere dagen zo heen en weer mailen, was er nog geen foutloze offerte. En, ze dachten dat ze alsnog een volle betaling voor de reissom konden vragen. Die zou toch uit 't lidmaatschapsgeld reeds betaald zijn!? Kortom, eea deugt niet. Ik heb opgezegd en mijn geld terug gevraagd. Ook heb ik de automatische overboeking laten terugboeken, maar dat kan, een half jaar later, nog moeilijkheden opleveren. Erg jammer en onaangenaam.

Mijn lidmaatschapsgeld wil ik terug ontvangen.

Travel Club Express is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Hendrijke
Het geld is inderdaad terug gekomen, al zal 't geholpen hebben, dat ik 't lidmaatschap bij Travelclubexpress reeds had opgezegd. Gelukkig!

Ook een klacht indienen over Travel Club Express?