Klacht Travel-light.nl: Ik heb betaald en er is geen service

Klachtnummer
# 339491
Gebruiker
Travellight
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wij hebben bagagetransport besteld bij deze firma voor februari 2019. Hiervoor hebben wij 425 euro vooruitbetaald. Recent ontvingen wij een e-mail " wij stoppen er mee en zullen nergens meer op reageren". De website is nog wel actief.

De oplossing

Geld retourneren of zorgen voor vervangend transport

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Travel-light.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Travel-light.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen