Klacht Travel Shop Zuidhorn: wijziging vluchtschema en extra kosten

stekelig

Gevraagd naar reis Zuid Italië met vertrek 27, 28 of 29 april en aankomst overdag ivm zoeken naar hotel. Dit werd geregeld: vertrek 29 april, aankomst vliegveld Bari eind van de middag. Prima, overeenkomst getekend. Echter, 2 weken voor vertrek werd ons gemeld dat AlItalia vluchtschema had gewijzigd waardoor er te weinig overstaptijd zou zijn in Milaan. Wijziging betekende nu aankomst 's avonds (was tegen afspraak, zie eerder, wij wilden aankomst overdag). Dit kon alsnog geregeld worden, 'ochtends eerder vertrek vanaf Schiphol, aankomst Bari om 16.00 uur. Prima, maar..... de extra kosten van 302 euro waren voor onze rekening. Het reisbureau heeft zich niet aan de oorspronkelijke overeenkomst gehouden maar wel 302 euro extra in rekening gebracht.

Een gesprek heeft niet geleid tot een oplossing. Wij hebben een overeenkomst met Thomas Cook Travelshop en het reisbureau moet zich net als ons houden aan die overeenkomst. Als AlItalia het vluchtschema wijzigt en dan extra kosten in rekening gaat brengen, dan is dat niet ons probleem. Dit probleem dient Thomas Cook op te lossen met AlItalia.

Wij vinden dat Travel Shop Zuidhorn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Travel Shop Zuidhorn?