Opgelost door Travel2be: Eerste oplossing werkt niet, geen reactie op feedback

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 472898
Gebruiker
Marian#bucharest#
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De eerder voorgestelde oplossing in de eerste klacht werkt niet, op mijn 2e feedback geen reactie ontvangen. Nu een nieuwe klacht aangemaakt. Mijn reservering wordt niet gevonden. Ook bij travelgenio niet. Dan wordt mail niet behandeld, omdat reservering niet gevonden wordt. Graag met mij contact laten opnemen, zodat ik kan afhandelen.

Gewenste oplossing

Met mij contact laten opnemen, met een mailadres dat niet automatisch mij negeert, als mijn boeking niet gevonden wordt.
Geboden oplossing
Er is met mij contact afgenomen. De afhandeling lijkt in orde te komen. Kan nog enkele weken duren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    Travel2be
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    We hebben uw aanklacht gemeld. Er wordt de komende dagen contact met haar opgenomen. vriendelijke groeten

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen