Klacht Travel2be: Geen enkel contact mogelijk zowel telefonisch dan wel via email.

Klachtnummer
# 445084
Gebruiker
Globetrotter
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Natuurlijk is het een rare situatie en ik begrijp echt wel dat alle reisorganisaties het enorm druk hebben met annuleringen e.d. vanwege de corona. Maar er is op geen enkele mogelijkheid om in contact te komen met Travel2be.
Op emails (bij alle travel2be email adressen) krijg je failure notice van Mailer-Daemon terug dat ze niet te versturen zijn.
Telefonisch krijg je of wel een Spaanstalig bandje te horen en na een minuut of 10 wordt er abrupt opgehangen. Zo'n 20 x geprobeerd te bellen maar iedere keer wordt de verbinding na een poosje afgebroken. En dit vindt ik gewoon ronduit schandalig.
Mijn oorspronkelijke vlucht zou dit weekend zijn maar is vanwege de corona geannuleerd. Nu weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Of ik eventueel mijn geld terug krijg dan wel een voucher die onbeperkt geldig is of dat ik alles kwijt ben.

De oplossing

Gewoon de telefoon beantwoorden en dan bevestigen dat ik mijn geld voor de tickets terug krijg. (En daadwerkelijk mijn geld op mijn rekening storten)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Travel2be is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen