Klacht Travel2be: Geen enkel contact mogelijk zowel telefonisch dan wel via email.

Globetrotter

Natuurlijk is het een rare situatie en ik begrijp echt wel dat alle reisorganisaties het enorm druk hebben met annuleringen e.d. vanwege de corona. Maar er is op geen enkele mogelijkheid om in contact te komen met Travel2be.
Op emails (bij alle travel2be email adressen) krijg je failure notice van Mailer-Daemon terug dat ze niet te versturen zijn.
Telefonisch krijg je of wel een Spaanstalig bandje te horen en na een minuut of 10 wordt er abrupt opgehangen. Zo'n 20 x geprobeerd te bellen maar iedere keer wordt de verbinding na een poosje afgebroken. En dit vindt ik gewoon ronduit schandalig.
Mijn oorspronkelijke vlucht zou dit weekend zijn maar is vanwege de corona geannuleerd. Nu weet ik nog steeds niet waar ik aan toe ben. Of ik eventueel mijn geld terug krijg dan wel een voucher die onbeperkt geldig is of dat ik alles kwijt ben.

Gewoon de telefoon beantwoorden en dan bevestigen dat ik mijn geld voor de tickets terug krijg. (En daadwerkelijk mijn geld op mijn rekening storten)

Travel2be is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Travel2be?