Klacht Travel2be: Geen restitutie ten tijde van het Corona virus

Klachtnummer
# 432347
Gebruiker
bobby123
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zijn diep teleurgesteld in het gedrag van Tavel2be, zeker ten tijde van het huidige Corona virus. Travel2be verbreekt de telefonische verbinding voor er met iemand is gesproken. Ze willen het ticket niet omboeken, een voucher of geld terug geven terwijl er nu de noodtoestand in Nieuw Zeeland is uitgeroepen, je kan niet eens meer naar het vliegveld toe. Ze houden het geld lekker zelf en wij zitten met de gebakken peren.

De oplossing

Ik zou heel graag willen dat ze tenminste een voucher aanbieden om na het Corona virus weer naar huis te kunnen vliegen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Travel2be is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen