Klacht Travel2be: geld terug of een voucher of mijn vluchtdatum wijzigen

sad Niet opgelost
DB

Onmogelijk om travel2be te bereiken, een top service tot aan de koop en erna gauw de deuren dichtgooien, dit was de laatste keer via travel2be de oplichters.
Ik wil mijn geld terug of een voucher of mijn vluchtdatum wijzigen, maar dan zonder €50 per persoon ervoor te betalen.
Bij wie kan ik hiervoor terecht, mijn vlucht vertrekt op 8-8-20 en het land waar ik naartoe wil gaan is nog steeds code oranje, hiermee ga ik dat land niet in.

Ik wil graag weten hoe of met wie ik mijn klacht kan bespreken
om 16.27 heb ik mij aangemeld op uw site klachtenkompas.nl en om 20.15 kreeg ik een email van customer.service@travelgenio.com met "Please use the following link and fill in the form indicating how we can help you." En vervolgens log je in met je emailadres en krijg dan te zien "You will receive an e-mail at the address used to make the reservation xxxxxxxx@live.nl change". In ieder geval je blijft maar doorklikken en je boekingsgegevens zien, maar kan nergens je klacht kwijt. Ik heb er weinig vertrouwen in dat travel2be ook maar een actie zal ondernemen op al mijn geklik op de door hun verwezen links + op mijn email die ik afzonderlijk naar customer.service@travelgenio.com heb gemaild. Wat een onbetrouwbaar bedrijf, bieden enkel service tot aan de koop, eenmaal als geld binnen is verdwijnen zij van de radar. k heb nog steeds niks van ze gehoord.

Travel2be
    Hartelijk dank om contact met ons op te nemen. Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar customer.service@travel2be.com met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan. Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen.

Ook een klacht indienen over Travel2be?