Klacht Travel2be: Krijg geld niet terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 638912
Gebruiker
Travel2be
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Vlucht van Amsterdam naar Heathrow werd geannuleerd door luchtvaartmaatschappij, waardoor ook de vlucht van Heathrow naar Colombo niet doorging. Totaal kosten aan vliegtickets 3800 euro. Er werd geen mogelijkheden aangeboden tot omboeking of andere vluchten. We zouden het geld terug krijgen. Nu een half jaar later nog steeds geen geld ontvangen. Ze reageren niet op mails.

Gewenste oplossing

Wil mijn geld terug.
Geboden oplossing
We horen helemaal niks van het reisbureau, ze hebben zelfs onze gegevens uit hun systeem gehaald. Het is gewoon een criminele organisatie die mensen oplicht.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Travel2be
    Datum
    Travel2be reageert op geen enkele mail, wij gaan juridische stappen ondernemen.
  2. Auteur
    Travel2be
    Datum
    Nog steeds niets gehoord, volgende week zaterdag aangetekende brief sturen en een advocaat nemen, omdat het om een behoorlijke bedrag gaat die wij terug moeten krijgen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen