Klacht Travel2be: Niet juiste refund ontvangen

Klachtnummer
# 629423
Gebruiker
TiendeBij#528
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Refund toegezegd van 733eu
Ontvangen 393 eu

Gewenste oplossing

Het verschil van mijn refund

5 reacties

  1. Auteur
    Travel2be
    Datum
    Dear customer,

    Thanks for your review.

    We would like to check your case in detail and answer accordingly.

    In order to check your booking, we would need you to provide us with your booking ID (8 digit code provided in the confirmation e-mail) or any other information (e.g. e-mail address, passenger names, etc.). You can write this down directly within this review.

    We look forward to hearing from you.

    Thanks
  2. Auteur
    TiendeBij#528
    Datum
    Reservation code 19524892
    Mylene lustre
    Mail mylene.lustre83 @yahoo.com
    Received mail 21 September 2022
    From refund team refund the return
    Flight 733,43
  3. Auteur
    Travel2be
    Datum
    Dear customer, we are sorry that your experience was not as you hoped.

    Satisfying our customers is our main goal, so we will review your case and get back to you as soon as possible.

    Regards
  4. Auteur
    TiendeBij#528
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Travel2be
    Datum
    Dear customer,
    We have been informed that our colleagues have contacted you about your query. All the information has been sent by e-mail to the same address you indicated in the purchase process.#5739582: Refund Loc.19524892 that is already opened with the e-mail address provided in the reservation process

    Thanks and regards

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen