Klacht Travel2be: Slechte service en veel extra, onnodige, kosten
Details
Klacht
Voor de vlucht die in en mijn vriend geboekt hebben, heeft travel2be mijn achternaam gebruikt bij de naam van mijn vriend. We weten heel zeker dat we dit niet zelf hebben ingevoerd. Om de achternaam te wijzigen hebben we met travel2be contact opgenomen. Zij reageerden dat ze minstens 48 uur nodig hebben, voor het vertrek van de vlucht, voor administratie verwerking en ons niet kunnen helpen. Het was op dat moment nog 58 uur voor onze vlucht vertrekt. We hebben contact opgenomen met de airline zelf en deze gaat het oplossen maar het kost ons 50 euro om de fout van travel2be op te lossen + een hoop stress. Travel2be kon ons dus niet helpen en zei niks te kunnen doen, geen service dus en vervolgens moet de airline het oplossen en betalen wij een flink bedrag. Wij eisen dus dat travel2be ons deze 50 euro tegemoet komt.Gewenste oplossing
Wij zouden het eerlijk vinden als travel2be ons de 50 euro terugbetaalt die wij aan Airlink hebben betaald voor het wijzigen van een achternaam, wat niet onze fout is geweest. Ook omdat travel2be ons niet heeft geholpen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.