Klacht Travel2be: slechte service

Klachtnummer
# 443901
Gebruiker
Ebbuss
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 11mei 22.00 een ticket gekocht van Amsterdam naar Konya. Elders heb een veel goedkopere en directe vlucht gevonden. Ik heb gebeld om te annuleren en kreeg eerst te horen dat het binnen 24 uur moet om gratis te annuleren. Toen het bleek dat het net geen 24 uur was werd er gezegd dat ik alleen dezelfde dag gratis kon annuleren. Nu vragen ze 115 europp voor annulering. Ze hebben ook de directe vlucht niet. Heel slechte service, moeilijk te bereiken en alleen in de ochten NL sprekende medewerkers! Het is een Nederlandse nummer.

De oplossing

Gratis annuleren of wijzigen voor de gewenste vlucht!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Travel2be is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen