Opgelost door Travel2be: Wijziging boeking door Coronavirus zonder extra boekingskosten

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 430673
Gebruiker
hava#reis#dienietdoorgaat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ivm corona wilt travel2be alleen geld terugbetalen wijzigen mag als je 50 euro betaalt voor de ticket die al 100 euro kost. Mag dit? Dit is toch overmacht? Mijn ouders zouden 31-03-2020 vertrekken en nu gaat dit niet door vanwege de Coronavirus

De oplossing

Dat travel2be gewoon de reis overboekt wanneer mensen wel mogen reizen en nu via overmacht niet kunnen reizen. Ze eisen 50 euro per ticket. Hiernaast wordt telefoon niet opgenomen en als ze opnemen hangen ze op wanneer je na 45 min wachten hun aan het lijn krijgt. Schande zo ga je niet met mensen om

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Travel2be is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hava#reis#dienietdoorgaat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen