Klacht Travel2be: Wijziging reisvoorwaarden

Klachtnummer
# 583967
Gebruiker
Karin
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Na boeken vlucht met optie, tegen betaling, baggage, krijg je bericht dat baggage toch niet mee kan. Krijg mail dat geld voor baggage terug komt. Maar wil of vlucht met bagage of geen vlucht.
Telefonisch niet bereikbaar

Gewenste oplossing

Bagage moet mee kunnen of geld vlucht terug

1 reactie

  1. Auteur
    Travel2be
    Datum
    Hartelijk dank voor uw bericht, K.W. Houben.

    Een van onze gespecialiseerde agenten zal jouw zaak bestuderen. Stuur een e-mail naar customer.service@travelgenio.com met het adres dat je hebt opgegeven in het aankoopproces, en geef in het onderwerp alleen de boekings-id (de code van 8 tekens die is vermeld in de bevestigings-e-mail) aan.

    Wij laten je vervolgens weten welke stappen je kan volgen.

Ook een klacht indienen over Travel2be?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen