Klacht Travelance: Oplichting door Travelance.nl

Klachtnummer
# 521880
Gebruiker
Yanni002
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zou een mail krijgen met gegevens over een reisvoucher.
Als ik niet zou reageren op de mail dan zou de reisvoucher geactiveerd worden. Echter, ik heb die mail niet ontvangen en ik heb dus niet kunnen reageren op de mail of ik de reis wel of niet wilde nemen. Nu heeft Travelance de reisvoucher dus wel geactiveerd/ gereserveerd voor mij.
De kosten van de voucher €149,00 moet ik dus betalen volgens hen.
Nadat ik gemaild heb dat ik niet betaal omdat ik gewoonweg niet heb kunnen reageren en na wat heen en weer bellen en uitleggen dat ik niet heb kunnen reageren heb ik niet te horen gekregen dat ik opnieuw een e-mail zou ontvangen, ook geen excusses en heb alleen maar te horen gekregen dat ik de €149,00 moet betalen. Ik ben toen boos geworden en heb ik het contact verbroken. Daarna heb ik ook enkele weken niets meer vernomen van Travelance.
Maar u raad het al, ik kreeg natuurlijk via e-mail de factuur voor de voucher toegestuurd. Ik ben niet voornemens om te betalen en zo nodig zal ik een aanklacht indienen bij de Politie.

De oplossing

Ik heb in mijn bericht al aangegeven dat ik niet heb kunnen reageren op de e-mail welke Travelance zou sturen naar mij, zodat ik de gegevens over de voucher zou kunnen lezen en of ik dan de beslissing zou kunnen nemen om wel of niet met hen in zee te gaan. Maar op de wijze zoals het nu gaat stuit me dat erg tegen de borst, zo benader en behandel je geen klanten!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Travelance hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Travelance?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen