Opgelost door TravelBerry.nl: Ik word genegeerd door travelberry, na het confronteren van oplichterij.

angry Opgelost
cskye

Mijn vriend en ik hebben van mijn moeder een Disney trip cadeau gekregen via travelberry. Na eindelijk een datum gekozen te hebben en nog gebeld te hebben met een medewerker MARK was alles geregeld.. Dacht ik. Een paar dingen vond ik erg vaag over komen dus ben ik reviews gaan lezen. Blijkbaar bestaat geen enkele trip en is denk ik iedereen die hier heeft geboekt opgelicht.

De trips worden telkens afgezegd vanwege te weinig deelnemers in de bus of andere onzinnige redenen. Mensen moeten erg veel moeite doen om hun geld terug te krijgen of krijgen het helemaal niet

Na 100 keer genegeerd te worden via de mail heb ik hun een nette dm gestuurd over mijn twijfels en ben ik ook nog eens geblokkeerd.

Ik wil mijn trip naar Disney waar ik voor heb betaald, of mijn geld terug.

Wij vinden dat TravelBerry.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

cskye
Ik heb mijn geld terug gekregen, alleen raad ik het bedrijf nog steeds niet aan. Heel slecht geregeld

Ook een klacht indienen over TravelBerry.nl?