Opgelost door TravelBerry.nl: Ik word genegeerd door travelberry, na het confronteren van oplichterij.

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 385207
Gebruiker
cskye
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn vriend en ik hebben van mijn moeder een Disney trip cadeau gekregen via travelberry. Na eindelijk een datum gekozen te hebben en nog gebeld te hebben met een medewerker MARK was alles geregeld.. Dacht ik. Een paar dingen vond ik erg vaag over komen dus ben ik reviews gaan lezen. Blijkbaar bestaat geen enkele trip en is denk ik iedereen die hier heeft geboekt opgelicht.

De trips worden telkens afgezegd vanwege te weinig deelnemers in de bus of andere onzinnige redenen. Mensen moeten erg veel moeite doen om hun geld terug te krijgen of krijgen het helemaal niet

Na 100 keer genegeerd te worden via de mail heb ik hun een nette dm gestuurd over mijn twijfels en ben ik ook nog eens geblokkeerd.

De oplossing

Ik wil mijn trip naar Disney waar ik voor heb betaald, of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TravelBerry.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cskye
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn geld terug gekregen, alleen raad ik het bedrijf nog steeds niet aan. Heel slecht geregeld
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over TravelBerry.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen