Klacht Travelbird: ik wil afgemeld worden

Klachtnummer
# 158605
Gebruiker
R.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb me meerdere malen afgemeld maar krijg nog steeds de nieuwsbrief.
Ik wil graag afgemeld worden.

Ron.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Travelbird
    Datum
    Beste Ron,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend om te moeten vernemen dat u de nieuwsbrief tegen uw zin ontvangt. Het kan zijn dat u met een ander, gekoppeld e-mailadres ingeschreven staat voor de nieuwsbrief. Dit kijken wij uiteraard graag voor u na.

    Zou u zo vriendelijk willen zijn de laatst ontvangen nieuwsbrief toe te zenden aan klantenservice@travelbird.nl met hierin de vermelding dat u uitgeschreven wil worden?

    Wij kijken uit naar uw e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Team TravelBird

Ook een klacht indienen over Travelbird?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen