Klacht Travelbird: ontevreden met geboden geste nav. foutieve boeking

hb

Hebben in februari 2015 een Fietstocht Duitsland geboekt.
We hebben gebeld voordat we boekten dat we met twee stellen zijn en dit was geen probleem. Dus geboekt nu kregen we een mail met daarin de reispapieren bleek dat we in 2 verschillende hotels zitten waar ook nog een groot verschil in kwaliteit in zit. Naar meerder keren gebeld te hebben komt het erop neer dat we keuze hebben of een familie kamer(geen optie), een tegoedbon van 30 euro en een andere keer gaan (thuis oppas geregeld enz. dus ook geen optie) we wilden dan maar annuleren maar dat kost ons 95% van de reissom terwijl het hun fout is. Dus nu zitten we in andere hotels met een loop afstand van 25 min en bieden ze ons taxi kostenvergoeding aan. Ik ben het hier niet mee eens want samen ontbijten en dineren na de fietstocht is ook wel prettig .

Graag zou ik een oplossing zien van een ander gezamelijk hotel of een compensatie zien.

Travelbird
    Beste mevrouw Bouman,Bedankt voor je bericht aan TravelBird.Ik ben voor je nagegaan wat de situatie is en begrijp hieruit dat er diverse mogelijke alternatieven zijn geboden voor tijdens het verblijf. Daarbij kan TravelBird altijd preferenties doorgeven aan de partner mits deze beschikbaarheid heeft. 100% garantie kunnen wij hiervoor echter nooit geven. De collega waar eerder contact mee is geweest heeft vandaag contact met jullie opgenomen om het geboden alternatief nog eens door te nemen en jou te verzekeren dat de taxi kosten worden vergoed. Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen jullie een hele fijne vakantie toe. Met vriendelijke groeten,Team TravelBird
    hb
    ik ben het nog steeds niet eens met de geboden oplossing, het is naar mij idee iets van we hebben iets gezegd/gedaan en we hebben onze plicht gedaan maar kijken niet hoe het is voor diegene een weekendje weg met vrienden betekend dus apart ontbijten afspreken hoe laat klaar niet even gezellig een terras voor het douche enz. en 4 x per dag een vergoeding van een taxi lijk mij ook niet vergoed te worden
    Travelbird
    Beste mevrouw Bouman,

Bedankt voor je reactie.
    Vooraf kunnen wij nooit voorkeuren garanderen daar wij afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van onze partners. Wij vinden het vervelend dat jullie niet in hetzelfde hotel kunnen verblijven, echter hebben wij alle mogelijke alternatieven aangeboden. Deze hebben wij voorgelegd aan het koppel waarmee jullie op reis zijn, zij zijn hiermee akkoord gegaan.
    Uit coulance hebben wij een reisvoucher aangeboden samen met een declaratie voor de taxiritten tussen de twee hotels. Wij hebben dit per email bevestigd en wanneer je de bonnetjes van de taxi bewaard zullen wij dit vergoeden.

Met vriendelijke groeten,
    Team TravelBird
    hb
    toen wij in het hotel aan kwamen bleek er nog een kamer vrij te zijn en de laatste nacht bleek in het andere hotel meerder kamers vrij te zijn. stel die pas in mei geboekt hadden zaten wel bij ons in het hotel en een taxi kwam niet want die moest van een ander dorp komen en reed niet voor die afstand. dus dit was eens en nooit meer en zo het ook niet aanbevelen bij andere.hoop voor travelbird dat ze de service gaan verbeteren anders zie ik het somber voor ze in.

hb

Ook een klacht indienen over Travelbird?