Opgelost door Travelbird: Reis geannuleerd, maar krijg niets terug van travelbird

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 113876
Gebruiker
Paica
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Reis geboekt via Travelbird. Mijn vrouw werd ziek en moest op de laatste dag annuleren. Geannuleerd voor 12.00 uur. Travelbird vertelt mij dat ik alles kwijt ben, ik had geen annuleringsverzekering. Dit klopt niet want volgens hun eigen voorwaarden kun je annuleren. Ze verbergen zich nu achter extra leveringsvoorwaarden die huh afgesloten hebben met het hotel. Hier wist ik niets van en dat klopt ook niet dat hadden ze mij moeten melden over extra leveringsvoorwaarden. Ik krijg dus helemaal niets terug van een geboekte breis van bijna 1000 euro. Geprobeerd met Travelbird te praten maar heeft geen zin.

De oplossing

Graag een fatsoenlijk aanbod voor restitutie van de reissom.

2 reacties

  1. Auteur
    Travelbird
    Datum
    Beste Jan,

    Bedankt voor uw feedback!

    Onze klantenservice is nog in overleg met de partner naar aanleiding van uw klacht. Er wordt later vandaag contact met u opgenomen door een van onze medewerksters.

    Mocht u in de tussentijd nog vragen en/of opmerkingen hebben dan staan wij u ook graag telefonisch te woord via 020-3080400.

    Met vriendelijke groet,

    Team TravelBird

  2. Auteur
    Paica
    Datum
    Travelbird heeft gereageerd op mijn klacht en ik krijg 375 euro retour volgens de leveringsvoorwaarden van het hotel. Netjes opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Paica
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Travelbird?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen