Opgelost door Travelbird: Reis geannuleerd, maar krijg niets terug van travelbird

Paica

Reis geboekt via Travelbird. Mijn vrouw werd ziek en moest op de laatste dag annuleren. Geannuleerd voor 12.00 uur. Travelbird vertelt mij dat ik alles kwijt ben, ik had geen annuleringsverzekering. Dit klopt niet want volgens hun eigen voorwaarden kun je annuleren. Ze verbergen zich nu achter extra leveringsvoorwaarden die huh afgesloten hebben met het hotel. Hier wist ik niets van en dat klopt ook niet dat hadden ze mij moeten melden over extra leveringsvoorwaarden. Ik krijg dus helemaal niets terug van een geboekte breis van bijna 1000 euro. Geprobeerd met Travelbird te praten maar heeft geen zin.

Graag een fatsoenlijk aanbod voor restitutie van de reissom.

Travelbird
    Beste Jan,

Bedankt voor uw feedback!

Onze klantenservice is nog in overleg met de partner naar aanleiding van uw klacht. Er wordt later vandaag contact met u opgenomen door een van onze medewerksters.

Mocht u in de tussentijd nog vragen en/of opmerkingen hebben dan staan wij u ook graag telefonisch te woord via 020-3080400.

Team TravelBird

Paica
    Travelbird heeft gereageerd op mijn klacht en ik krijg 375 euro retour volgens de leveringsvoorwaarden van het hotel. Netjes opgelost.

Paica

Ook een klacht indienen over Travelbird?