Klacht Travelbird: wil van de mails af ik heb me al vele malen afgemeld

frans

ik heb de klantenservice een mail gestuurd dat ik van hun mails af wil maar ook dit helpt niet; iedere keer als een mail krijg meld ik me af maar helaas dit werkt ook niet.
ik wil hier vanaf iedere dag hetzelfde weer een mail waar ik niet om gevraagd heb.

geen mails meer

Travelbird
    Beste meneer Boerboom,

Bedankt voor uw bericht.

We hebben uw aanvraag doorgestuurd naar de betrokken dienst en uw adres van onze mailinglijst verwijderd.
    U kunt natuurlijk nog steeds onze aanbiedingen bekijken op onze website.

Let erop dat het enkele dagen kan duren voordat de aanvraag voor uw afmelding verwerkt is. Het is met andere woorden mogelijk dat u in de tussentijd nog enkele mails van ons ontvangt, voordat uw uitschrijving vervolledigd is. We excuseren ons voor het ongemak dat dat met zich mee kan brengen en we staan steeds klaar om verdere vragen te beantwoorden.

Als u toch nog nieuwsbrieven van ons blijft ontvangen, kan het zijn dat u via een van onze partners ingeschreven bent.
    Gewoonlijk vindt u onderaan de nieuwsbrief via welke instantie u ingeschreven bent, de mogelijkheid tot uitschrijven. Helpt dat niet, gelieve dan de laatste nieuwsbrief naar ons door te sturen, zodat we het verder voor u kunnen uitzoeken.

Wij geven veel om de tevredenheid van onze klanten en zouden erg blij zijn met uw feedback, omdat die ons kan helpen om de ervaring van onze reizigers te verbeteren. Wat kunnen we veranderen zodat u zich opnieuw aanmeldt?

We wensen u nog een mooie dag toe!

Rosalie
    Vakantie adviseur TravelBird

Ook een klacht indienen over Travelbird?