Opgelost door Travelcard: Travelcard vraagt borgsom, maar is zelf slecht in terugbetalen, gevalletje "zo de waard is.."

angry Opgelost
C.J. Venema

Ik krijg veel te laat de, door mij, gestorte borgsom van € 300,00 terug
Ik heb in 2014 een borgsom van € 300,00 gestort om een zgn. tankcard te kunnen gebruiken van deze firma. Nu heb ik op 06 november 2016 deze kaart opgezegd, omdat Travelcard veel duurder is dan anderen. Het is 3 maanden opzegtermijn, zegt men, dat maakt dat het contract 06 februari jl. ontbonden is.
Ik heb de kaart op 01 december jl. laten blokkeren en heb deze sindsdien niet meer gebruikt. Nu wil ik die borg terug gestort hebben en nu houden ze het nog eens 35 dagen na 06 februari vast, dus ga ik deze borgsom pas midden maart ontvangen, omdat dit in de reglementen zou staan.
Ik vind dit pure onzin, maar vind het bovenal onbeschoft en onbetrouwbaar.

Omdat de kaart reeds 2½ maand niet gebruikt is en omdat de kaart geblokkeerd is, verwacht ik eigenlijk per direct die € 300,00 terug.

Wij vinden dat Travelcard hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

C.J. Venema
Ze hebben dus 37 dagen ná 06 februari het geld eindelijk terug betaald, ondanks verklaringen dat het maximaal 35 dagen zou duren dat geld terug gestort zou worden, dus toch nog ff 2 dagen erbij genomen. Al met al heb ik dus 116 dagen (na blokkering kaart op 01 december jl.) op dit geld moeten wachten. Lekkere firma om zaken mee te doen.

Ook een klacht indienen over Travelcard?