Klacht Traveldeal.nl: Traveldeal lost problemen niet op maar ontkent ze.

Gebruiker1601387474

Bij diverse klachten over een boeking bij Hotel de Gloepe via Traveldeal, (niet de kamer gekregen die we hadden geboekt, te druk, men hield zich niet aan de Coronaregels en flinke geluidsoverlast in de tuin van het hotel direct om onze kamer heen (met versterkte muziek) wegens het vieren van een bruiloft waarover we niet geïnformeerd waren) heeft zowel het hotel als Traveldeal verzuimd om naar een oplossing te zoeken (andere kamer/ander hotel). Vooral wegens de geluidsoverlast en drukte waren wij genoodzaakt naar een ander hotel te vertrekken en nu beweert Traveldeal dat wij geen recht op restitutie hebben omdat we er zelf voor gekozen hebben om het hotel te verlaten en iets anders te boeken. Zij hebben daar geen goedkeuring voor gegeven. Er zit echter niemand bij Traveldeal aan de telefoon die deze beslissing mag nemen dus na heel lang wachten op een beloofde reactie (die niet meer is gekomen) zijn we laat in de middag vertrokken. Traveldeal heeft niet een keer de moeite genomen om ons telefonisch te informeren maar wel 4 keer met het hotel gebeld om daar te horen dat het allemaal wel meeviel met de herrie en drukte. Ook gaven ze aan dat we de kamer hadden gekregen die we hadden geboekt. Omdat Traveldeal volledig de versie van het hotel overneemt worden wij hier als leugenaars neergezet. Traveldeal zou een aantal zaken direct kunnen controleren op waarheid, maar doen dit niet. Je mag alleen maar mailen met de klantenservice maar krijgt niemand te spreken en er wordt niet inhoudelijk gereageerd op de feiten die wij aandragen in de mail.

Reiskosten retour (niet een voucher van 25 euro bij een bedrijf waar we sowieso geen zaken meer mee willen doen).

Wij vinden dat Traveldeal.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Traveldeal.nl?