Klacht Travelfrom: Wijgeren vlucht terug te betalen

Klachtnummer
# 531939
Gebruiker
JanKees
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanwege de Corona werd mijn vlucht geannuleerd, in maart vorig jaar. Meer dan een jaar later heb ik nu heel veel beloftes om steeds weer terug te betalen, maar niet mijn geld. De klantenservice geeft nu als smoes dat zij als intermediair niet verantwoordelijk zijn, maar dat de vluchtmaatschappij rechtstreeks aan mij moet betalen. Dat kan wel zo zijn, maar dat is niet mijn probleem. Ik heb deze dienst bij u afgesloten, dan handelt u ook alles af.

De oplossing

Ik wil dat ze daadwerkelijk het geld wat ik heb betaald teruggeven.

1 reactie

  1. Auteur
    JanKees
    Datum
    Travelfrom heeft gevraagd om mijn bankgegevens van het afgelopen jaar (alle transacties, ook die niet relevant zijn), ondertekend door een medewerker van de bank. Ik heb geen idee of dat uberhaupt mogelijk is. Verder is er geen toezegging of ze dan daadwerkelijk overgaan tot betaling.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Travelfrom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen