Klacht Travelgenio.com: Boek niet bij Travelgenio

Evabrancart

Op vrijdagmiddag heb ik 2 tickets naar Istanbul voor de volgende maandag geboekt via Travelgenio. Ik heb het hele boekingsproces doorlopen en betaald. Vrijdagavond 20.30 heeft Travelgenio mij gemaild met het verzoek 40 euro bij te betalen want de vliegmaatschappij zou de tickets hebben gecanceld. Dit "aanbod" voor bijbetalen stond alleen die dag. Ik zag zaterdag pas weer mijn mail en heb de 40 euro betaald. Na een telefoontje met de organisatie die gevestigd is in Madrid (gebrekkig Engels) bleek dat ze mijn vlucht hadden gecanceld omdat ik niet op tijd op hun zogenaamde aanbod zou zijn in gegaan.
Ik heb een product gekocht en betaald en vervolgens wordt er zonder heldere communicatie voor mij beslist dat het niet meer doorgaat! Ik heb mijn geld inmiddels terug maar mijn vakantie waar ik naar uitkeek en waarvoor ik mijn vrije dagen heb opgenomen, is niet doorgegaan. Daarnaast ben ik het geld van hotel en visum kwijt. Boek nooit met deze organisatie!

Ik wil compensatie en het geld van de reserveringskosten van het hotel en de visumkosten terug.

Wij vinden dat Travelgenio.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?